Val voor mij
Boekrecensies,  New Adult

Val voor mij (Wacht op mij #4) – Jennifer L. Armentrout

Het vierde deel in de Wacht op mij-serie van Jennifer L. Armentrout: Val voor mij. Deze keer gaat het verhaal over barvrouw Roxy en de sexy politieagent Reece. Kijk je mee naar de recensie van het boek Val voor mij?

Waar gaat Val voor mij over?

Val voor mij is het vierde boek in de Wacht op mij-serie van de Amerikaanse bestsellerauteur Jennifer L. Armentrout. Barvrouw Roxy en politieagent Reece hebben elf maanden geleden een onenightstand gehad die voor beiden niet was wat ze ervan verwachtten, maar voor ieder om een heel andere reden. Nu probeert Roxy hem te ontlopen terwijl Reece probeert tot haar door te dringen… en er probeert nog iemand anders tot Roxy door te dringen.

Roxy is al sinds haar vijftiende verliefd op Reece. Sinds de onenightstand lijkt een gezamenlijke toekomst echter onbereikbaarder dan ooit. ‘Gelukkig’ heeft Roxy wel wat anders aan haar hoofd. Zoals het feit dat ze beangstigende berichten ontvangt van een onbekende afzender. Hoewel, is het wel een onbekende? Roxy denkt te weten wie het is, maar Reece is daar niet zo zeker van. En als hij een ding weet, is het dat niemand Roxy ooit nog pijn mag doen.

Net als de vorige delen (Wacht op mij, Ga voor mij en Blijf bij mij) leest Val voor mij echt heerlijk weg. Sexy scènes worden afgewisseld met een spannende verhaallijn. Roxy heeft nogal wat meegemaakt en de ellende is nog niet voorbij. Ze wordt namelijk gestalkt. New adult met een vleugje thriller, ik hou ervan!

Val voor mij leest heerlijk weg en je wordt verliefd op de knappe en sexy Reece’

Over de eerste drie delen was ik super enthousiast. Armentrout weet de karakters goed weg te zetten en je leeft je helemaal in. Ook in dit boek waren de karakters weer goed, alleen het probleem is nu dat het een beetje te veel karakters worden. Je hebt de drie stellen uit de vorige boeken, plus Roxy en Reece en nog een heleboel andere vrienden en bijpersonen in het verhaal. Dat maakt het geheel soms wat warrig, helemaal als je je bedenkt dat er hierna nog twee delen moeten verschijnen. Dat vond ik wel jammer van het boek, maar dat mocht de pret niet drukken. In een mum van tijd had ik het boek weg en Armentrout weet je aandacht er goed bij te houden; je wil het boek niet wegleggen. Je valt als een blok voor de sexy politieagent Reece, dat weet Armentrout altijd goed te doen: een mega knappe jongen weg zetten in het verhaal waar je meteen verliefd op wordt. De dialogen vond ik niet altijd even sterk, dus dat was ook jammer.

Al met al vond het toch weer een heel fijn boek en als je begonnen bent aan de serie, wil je het natuurlijk helemaal aflezen!

Klik hier voor alle recensies van de boeken van Jennifer L. Armentrout.

Val voor mijTitel: Val voor mij