OnkwetsbaarTitel: Onkwetsbaar
Auteur: Kate Brian
Verschenen: maart 2009
Pagina’s: 199
Uitgever: van Goor
Originele titel: Untouchable

Intriges, chantage en moord tegen de fascinerende wereld van een privéschool, gecombineerd met een vleugje romantiek. Slagen de Billings Girls erin onkwetsbaar te blijven? Reeds vriendje Thomas is dood. Niemand weet hoe het gebeurd is en iedereen zit achter de waarheid aan. Of toch niet?

Het leven op Easton Academy is niet meer wat het was. Taylor leeft op anti-depressiva, Kiran grijpt wel erg vaak naar de fles, Noelle lijkt zelfs aardig te zijn geworden en Reed is door de dood van Thomas behoorlijk de draad kwijt. Toch raakt ze onder de indruk van Thomas’ beste vriend, Josh. Reed staat zichzelf de gevoelens niet toe, Maar als de vakantie aanbreekt en blijkt dat zij en Josh de enigen zijn die op de campus blijven, kunnen ze hun gevoelens voor elkaar niet langer verbergen. Reed beleeft de meest avontuurlijke romance die ze zich ooit had kunnen voorstellen.

Maar ondertussen begint Josh te lijken op de hoofdverdachte in de zaak naar de moord op Thomas Pearson en Reeds perfecte leventje begint langzamerhand uiteen te vallen. Iedereen raakt steeds meer overtuigd van Josh’ schuld en Reed begint dingen te vermoeden waar ze niet aan wil denken..

Mening over Onkwetsbaar

Het derde deel uit de Privé-serie, Onkwetsbaar, is weer ongelofelijk spannend. Het boek begint meteen spannend en best wel onverwachts. Thomas is namelijk dood. Dit roept natuurlijk meteen allemaal vragen op. Hoe heeft het kunnen gebeuren? En vooral wie heeft het gedaan? Reed mist Thomas ongelofelijk erg, maar beseft eigenlijk wel hoe weinig ze van Thomas wist. De Billings Girls helpen Reed ook niet echt in haar verdriet en maken zich zelf zo wel een beetje verdacht. Reed voelt zich steeds meer aangetrokken tot de kamergenoot van Thomas, Josh. Dan wordt ze ook nog verliefd op Josh. Het boek blijft ongelofelijk spannend. Er gebeurt vanalles op de school van Reed. En dan wordt Josh ook nog de hoofdverdachte in de zaak van Thomas… Het boek heeft weer een open einde en roept enorm veel vragen op. Het is dus logisch dat ik zeker deel 4 ga lezen in deze spannende serie.

Meer recensies lezen van de boeken van Kate Brian? Klik dan hier.