Extase, zinderende verhalen verhalenbundel

ExtaseTitel: Extase, zinderende verhalen
Auteur: o.a. Chantal van Gastel, Heleen van Royen, Myrthe van der Meer en Halina Reijn
Verschenen:
Pagina’s: 208
Uitgever: Overamstel Uitgevers

Van foordporn tot gluren bij de buren. Van de bedreven handen van een masseur tot lome dagen in Parijs. Van zwoele nachten tot pikante partnerruil. De leukste auteurs van Nederland trekken alle registers open en schuwen de wilde fantasieën en stoute verlangens niet. Laat je verleiden door Extase, de ultieme verzameling erotische verhalen. Tien spannende verhalen om in bed te lezen.

Mening over Extase

Boeken over seks. De laatste tijd worden we ermee overspoeld! Sinds 50 Shades of Grey lijkt er geen eind te komen aan alle erotische boeken. Ik heb er een heleboel gelezen, de een beter dan de ander. Om eerlijk te zijn: ik was er een beetje klaar mee, totdat dit boek aangekondigd werd. Ik werd wel nieuwsgierig! En helemaal toen ik zag dat Chantal van Gastel ook een verhaal voor Extase, zinderende verhalen had geschreven. De andere negen schrijfsters zijn: Georgina Verbaan, Halina Reijn, Sophie van der Stap, Myrthe Vermeer, Milou van der Wil, Heleen van Royen, Patricia Snel, Daphne Deckers en Susan Smit.

Als je van korte en sexy verhalen houdt, dan is dit boek absoluut iets voor jou. De meeste verhalen gaan over vrouwen die in een sleur zitten en wel een keer toe zijn aan iets nieuws en spannends. In het boek draait het echt om het genot van de vrouw. Ze worden allemaal bemind! Het ene verhaal vond ik leuker om te lezen dan het andere, maar gelukkig zijn het allemaal maar korte verhalen dus vlieg je zo door het boek heen.

Het verhaal dat me het meest zijn bijgebleven is, hoe kan het ook anders, die van Chantal van Gastel. De laatste in het boek, maar ook meteen de leukste vind ik. Niet vulgair, maar gewoon bescheiden sexy en met een super leuke plottwist op het eind.

Dit boek kun je best cadeau doen aan een vriendin (die dit soort boeken kan waarderen, anders is het een beetje awkward, haha!) of aan je zus.

Rating: 2,5/5