L.A. Candy (L.A Candy #1) – Lauren Conrad

Titel: L.A. Candy
Auteur: Lauren Conrad
Verschenen: 2010
Pagina’s: 378
Uitgever: Blossom Books

In Los Angeles draait het leven om zien en gezien worden. De stad heeft alles: een bruisend nachtleven, hippe designerwinkels, mooie mannen… Jane Roberts en haar beste vriendin Scarlett, nog geen twee weken geleden verhuisd naar L.A., kunnen hun geluk niet op wanneer een tv-producer hen vraagt voor zijn nieuwe realityshow, L.A. Candy. Ja, natuurlijk doen ze mee! Een nieuw chic appartement, gratis designerkleding, toegang tot exclusieve clubs en restaurants die ertoe doen… Wie wil dat niet?
Zodra de show van start gaat, gaat alles razendsnel. Ze worden beroemd en ineens is iedereen in hen geïnteresseerd: oude vrienden, vage kennissen en knappe onbekenden. Het duurt echter niet lang voordat Jane zich realiseert dat in L.A. niets is wat het lijkt.

Wat een leuk boek is L.A. Candy! Vanaf de eerste bladzijde zat ik helemaal in het verhaal en las het lekker door. Het gaat over Jane en Scarlett die naar LA verhuizen. Op een geven moment worden ze benaderd in een club of ze mee willen doen aan een reality show. Vanaf dat moment legde ik natuurlijk meteen de link met The Hills. Het is leuk om te lezen wat er nou precies gebeurd als er zo’n serie wordt gemaakt. Zo wordt er verteld dat het af en toe verdraaid wordt en dat het soms zelfs overnieuw moet. Natuurlijk komt er ook liefde in L.A. Candy voor, wat voor Jane niet helemaal goed afloopt op het einde. Het einde is zo spannend dat je het verschrikkelijk vindt als het boek uit is!

‘Wat een leuk boek is L.A. Candy!’

Ik weet zeker dat ik het vervolg op L.A. Candy ga lezen, dat Sweet little lies heet. Ik vind het een heerlijk verhaal, voor fans van The Hills maar ook gewoon voor meiden die van chicklits houden! Echt een aanrader dus!

Klik hier voor de recensie van het tweede deel: Sweet Little Lies.

Meer recensies lezen van de boeken van Lauren Conrad? Klik dan hier.