Geestesband (academicus vampyrus #5) – Richelle Mead

GeestesbandTitel: Geestesband (academicus vampyrus #5)
Auteur: Richelle Mead
Verschenen: november 2011
Pagina’s: 492
Uitgever: Moon

Na een hartverscheurende reis naar Siberië keert Rose eindelijk terug naar St. Vladimir en haar beste vriendin Lissa. Ze zijn geslaagd en de meiden kunnen niet wachten tot het ‘echte leven’ begint. Hoewel het leven lonkt, verlangt Rose nog steeds naar Dimitri. Toen ze hem vond, was ze niet in staat om hem te vermoorden en wat erger is… hij heeft haar bloed geproefd.

Mening over Geestesband

Wow, wat gebeurt er veel in dit boek zeg! Je bent nog niet klaar met het ene probleem of het volgende probleem komt al. Ik vind het geweldig! Het hele boek is ontzettend spannend: je wordt continu in spannende avonturen gezogen. Vooral het einde van Geestesband is open waardoor ik eigenlijk niet kan wachten om deel 6 te gaan bestellen en verder te mogen lezen in deze serie. Heel stiekem ben ik benieuwd hoe het verhaal zal gaan eindigen, al hoop ik dat dat nog heel lang duurt! Ik ben verslaafd aan deze geweldige reeks.

Rose haalt weer de onmogelijke dingen uit. Wat ik nu vooral wil weten is wat er met Victor aan de hand is. Richelle Mead weet het zoals gewoonlijk weer geweldig op te schrijven waardoor je het boek wordt ingetrokken en je het met moeite moet loslaten als je de laatste bladzijde omslaat. Wat er allemaal in het boek zal gebeuren, ga ik niet vertellen, dan verklap ik alles al. Dit boek moet gewoon elke YA-fan hebben gelezen. En dan natuurlijk ook de rest van de serie. Een grote aanrader, een geweldige serie. Je zult het boek echt niet neer kunnen leggen, zo spannend is het verhaal geschreven. Zeker de personages die erin beschreven worden… Geweldig!

Meer recensies lezen van de boeken van Richelle Mead? Klik dan hier.