Boeken,  Boekrecensies,  New Adult

De Royals: Geheimen (The Royals #3) – Erin Watt

Yes, het verhaal van de Royals gaat verder! In deel 3 van de Royals komen we nog meer te weten over deze eigenzinnige familie met al hun problemen en geheimen. Benieuwd wat ik van het derde deel vond? Lees snel verder!

Ella heeft haar hart verloren aan Reed, de aantrekkelijke bad boy van de steenrijke familie Royal. Ondanks al zijn rotstreken gelooft ze in hem. Maar zelfs voor overlever Ella zijn de problemen van Reed en zijn vier broers op zijn zachtst gezegd een uitdaging.

Reed gaat voor Ella door het vuur. Maar om zijn eigen leven en daarmee dat van Ella te redden, moet hij zijn dubieuze verleden achter zich zien te laten. Kan hij dat? En lukt het hen om de geheimen van hun families voor eens en voor altijd te ontrafelen?

Deel 3 sluit weer perfect aan op het tweede deel uit de serie. We gaan direct verder waar het boek is opgehouden en dat was een mega cliffhanger (pas op: spoilers vanaf nu!). Nu Steve opeens in het leven van Ella is en Brooke dood is, is het de grote vraag wie verantwoordelijk is voor haar moord. Omdat Reed die avond bij haar was, is hij meteen de hoofdverdachte aangezien hij geen alibi heeft. Maar Reed heeft het niet gedaan, dus alle beschuldigingen kloppen niet. Toch komen er steeds meer getuigenverklaringen tegen hem, waardoor een uitweg onmogelijk lijkt. Ella weet niet wat ze zonder Reed aan moet en ze is overtuigd van zijn onschuld, dus doet ze er alles aan om te voorkomen dat Reed achter de tralies verdwijnt. Ondertussen doet haar vader Steve er alles aan dat zij niet meer in de buurt kan komen van Reed.

‘Erin Watt blijft ons telkens verrassen met onverwachte plottwists’

Wat ben ik toch dol op de schrijfstijl van Erin Watt. Als iemand me in haar greep kan houden, is zij het wel. Ik moet constant doorlezen. Dit verhaal is een top combinatie van een detective en new adult-verhaal. Tijdens het lezen probeer je te ontdekken hoe de moord nou echt in elkaar steekt. Het boek bevat een vleugje spanning, romantiek en natuurlijk weer seks. We krijgen steeds meer antwoorden op onbeantwoorde vragen en op het eind wordt het duidelijk hoe het nu echt allemaal in elkaar steekt. En geloof me, ook dat is weer enorm onverwacht! Ik kan alleen maar zeggen dat ik de Royals een ongelofelijk sterke serie vind. Ik kan niet wachten tot deel 4!

Verraad

Titel: Geheimen (The Royals #3)
Auteur: Erin Watt