Go Johnny go!Titel: Go Johnny go!
Auteur: Paige Toon
Verschenen: februari 2010
Pagina’s: 351
Uitgever: The House of Books
Originele titel: Johnny be good

Meg Stiles gaat in het zonovergoten Los Angeles werken voor de beroemde rocker Johnny Jefferson. Ze duikt in een wereld vol glitter en glamour, van swingende feesten die nachtenlang doorgaan. Meg probeert haar werk zo professioneel mogelijk aan te pakken. Maar Johnny maakt het haar niet bepaald gemakkelijk. Hij is gewoon veel te sexy met zijn slaapkamerogen en strakke lijf waar Brad Pitt een puntje aan kan zuigen. Gelukkig weet Meg haar hoofd koel te houden, geholpen door Johnny’s rustige vriend Christian. Maar hoe lang nog?

Mening over Go Johnny go!

Go Johnny go! gaat over Meg die naar L.A. verhuist om daar als personal assistent voor de mega populaire rocker Johnny Jefferson te gaan werken. Als Meg aan haar baan begint, weet ze totaal niet wat ze kan verwachten. Stiekem kent ze de muziek van Johnny niet zo goed, al weet ze wel dat al haar vriendinnen jaloers zijn op haar baan. Al snel went het om voor Johnny te werken en ja ook Meg komt erachter dat hij eigenlijk best knap is. Christian, de beste vriend van Johnny, is erg vaak te vinden in het grote huis van de rocker. Hij schrijft namelijk een autobiografie over Johnny’s leven. Maar dan krijgt Meg toch opeens gevoelens voor Johnny, maar wat kan ze nou eigenlijk verwachten van hem? Meg en Christian reizen met Johnny mee bij zijn Europatour, maar dan gaat alles mis. Johnny raakt aan de drank en drugs en komt in de problemen. Wordt dat nog op tijd op gelost? En hoe zit het nu eigenlijk tussen Johnny en Meg?

Wat een heerlijke chicklit! Er zit spanning, avontuur en liefde in dit verhaal. Ik had er moeite mee om het boek weg te leggen. Dit was het eerste boek wat ik van Paige Toon las, maar wat heeft zij een heerlijke schrijfstijl! Ik werd er helemaal in meegesleept en verveelde me geen moment. Ik kan dit boek zeker aanrader als je van chicklits houdt. En tja, wie droomt er nou niet weleens over een super knappe, zeer populaire rocker?